Bläddra
Sökresultat för The brainy bug... Rensa filter?

av:Per Öhlin

Kategorier: Affärskommunikation Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Reklam och annonsering
Visste du att 90% av all reklam som görs knappt betalar sig? Istället för att dra in pengar kostar den pengar. Istället för att alstra energi suger den energi. Det beror främst på tre saker: För dålig kunskap om hur reklam fungerar. Oklara strategier. Kraftlös kommunikation. Den här boken tar ett samlat grepp om de…
Köp här

Isbn: 9789151979618

Utgivningsår:20210207

Utgivare: The brainy bug

Mediatyp: BC

av:Per Robert Öhlin

Kategorier: Kommunikationsvetenskap Referensverk, informationshantering och tvärvetenskap Tvärvetenskap
Varför är brainstorming en överskattad kreativ teknik? Är fuskaren mer kreativ än den hederlige? Blir du bättre på att skapa nytt genom att inte tänka? I den här boken får du svar på alla frågor om kreativitetens praktiska, psykologiska och kulturella natur. Den vänder sig till alla människor och organisationer som…
Köp här

Isbn: 9789197837415

Utgivningsår:20100510

Utgivare: The brainy bug

Mediatyp: BC

av:Per Robert Öhlin

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Industrier och branscher Media-, underhållnings-, informations- och kommunikationsbranschen
Fame to claim vänder sig till dig som har varumärkesansvar på företag, i en organisation eller ett parti ? men även enskilda entreprenörer som tröttnat på att spela andrafiolen och harva i mellandivisionen. Boken hjälper dig att hitta din sanna berättelse och berätta den så den tar skruv. Författaren, Per Robert…
Köp här

Isbn: 9789197837422

Utgivningsår:20120415

Utgivare: The brainy bug

Mediatyp: BC

av:Per Robert Öhlin

Kategorier: Affärskommunikation Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Reklam och annonsering
Visste du att 90% av all reklam som görs knappt betalar sig? Istället för att dra in pengar kostar den pengar. Istället för att alstra energi suger den energi. Det beror främst på tre saker: För dålig kunskap om hur reklam fungerar. Oklara strategier. Kraftlös kommunikation. Den här boken tar ett samlat grepp om de…
Köp här

Isbn: 9789151979625

Utgivningsår:20210317

Utgivare: The brainy bug

Mediatyp: BC